Základní charakteristika

Pokud jste:

  • Majitel/ředitel firmy a chcete se soustředit na obchod.
  • Finanční ředitel a přemýšlíte, jak ušetřit.
  • IT manažer a nevíte, kam dřív skočit.

Jste na správné adrese. Právě včas.

Naše společnost zabezpečuje systémovou podporu typicky pro firmy od 5 do 100 uživatelů PC. Pro ně zajišťujeme kompletní servis IT – od návrhu, přes realizaci až po dlouhodobou údržbu počítačových sítí. Postupujeme podle nejlepších zkušeností (best practices) zakotvených v britské normě ITIL se zaměřením na Service desk.

Společnost DWC obdržela se vstupem do Evropské unie v roce 2004 certifikát jakosti ISO 9001 v oboru Poskytování IT/IS služeb, Helpdesk a Servicedesk, správa a dodávky sítí, firemní infrastruktury, HW a SW


 

Historie

Ing.Jiří Karel, zakladatel společnosti DWC s.r.o. podniká v oblasti IT již od roku 1990. Společnost Dworkin Communication spol. s r.o., dnes DWC s.r.o. byla založena v roce 1997 Ing.Jiřím Karlem a společností Dworkin, spol. s r.o. V roce 2011 se společnost DWC s.r.o. osamostatnila a nadále vystupuje samostatně. Našimi zákazníky jsou často zastoupení nadnárodních firem. Proto DWC spolupracuje s partnery na Moravě, na Slovensku, v Maďarsku, v Polsku a v Německu. Naším cílem je mít v každém hlavním městě Višegrádského regionu zastoupení.


 

Náplň servisu

Podmínky smluv zahrnují odbornou pomoc jejich vlastním administrátorům ve specielních případech / kustomizace seriového software – např. Excel, vytváření www stránek, instalace-rozvoj SQL databází, práce ve FoxPro, WAN, VPN atd./, až po úplnou péči o výpočetní techniku s důrazem na software. Jsme schopni zajistit reakční dobu podle požadavků klienta od 4 do 24 hodin nepřetržitě po sedm dní v týdnu.

Servis kritických prvků /servery, e-mail/ řešíme servisním zásahem do 4 hodin od nahlášení poruchy. Ostatní servis je podle požadavků zákazníka poskytován do 8-24 hodin.V Praze je běžná doba našeho zásahu 60 minut. Nárazové či speciální akce /instalace kabelových rozvodů, jednorázové instalace většího počtu pracovních stanic, atd./ řešíme za pomoci dvou externích spolupracovníků nebo s podporou našich obchodních partnerů.

 

Obecně nabízíme kompletní služby zahrnující:

  • Administraci serverů Windows, Lotus Notes, Novell Netvare, Linux
  • Propojování sítí pomocí Internetu, VPN, ISDN, ADSL, Wireless…
  • Security management – politiky, firewall….
  • Správu e-mail aplikace / Internet mail, LotusNotes, MS Exchange server /
  • Automatický update instalovaného software /zejména antiviry, SW záplaty, drivery…/
  • Hot-line na třech GSM telefonech
  • Servis kritických prvků /servery, e-mail/ do 4 hodin
  • Servis pracovních stanic a periferií do 24 hodin (NBD – Next Busines Day)
  • First-line servis pro veškerý hardware
  • Pevné hodiny týdně konzultací/administrace na místě
  • Vedení dokumentace LAN
  • Naše zkušenosti se zaváděním a správou mnoha IT systémů v různých organizačních podmínkách
  • Dodávky výpočetní techniky včetně mobilních kanceláří a telefonů GSM

Dále jsme schopni poskytnout:

  • Projekt management
  • Úpravu /customizace/ produktů MS-Office, LotusNotes a SmartSuite
  • Návrh a vytvoření systémů pro podporu rozhodování, prezentace
  • Tvorbu WWW stránek a jejich umístění včetně celkového zavedení Internetu a Intranetu
  • Sklad hardware pro výměny /záskokový server, apod./

Profesionální zázemí

Společnosti Dworkin zajišťují své služby s IT inženýry, IT techniky a IT studenty. Všichni naši spolupracovníci hovoří česky/slovensky/ a anglicky. Mezi další používané jazyky patří francouzština a němčina. Většina IT inženýrů má vysokoškolské vzdělání a nejméně 5 let praxe v oboru. Jeden IT inženýr má zpravidla na starosti okolo 110-170 uživatelů.

Podpora hardware

Pro své zákazníky zajišťujeme většinou i nákup značkové i neznačkové výpočetní techniky a techniky pro mobilní kanceláře.

Vzhledem k naší orientaci na systémy nejsme fixováni na jednoho dodavatele hardware a proto přivítáme rovněž možnost spolupráce s dodavatelem zákazníka.

Nadnárodní charakter

Našimi zákazníky jsou většinou zastoupení nadnárodních firem. Proto i Dworkin rozšiřuje síť svých poboček ve střední a východní Evropě. V srpnu 1997 jsme otevřeli kancelář v Bratislavě, následovat bude v příštím roce Varšava a Budapešť. Naším cílem je mít v každém hlavním městě regionu zastoupení o 3-6 servisních inženýrech.

Další aktivity

Pro další rozvoj našich aktivit jsme si vybrali trh GSM, WIFI, Blackberry a ADSL, zvláště mobilních kanceláří. Firma Dworkin je autorizovaným prodejcem společností O2 GTS a COL, Cisco a Zyxel.

Naše firma je připravena poskytnout vám jistotu, bezpečnost a pohodlí svých služeb.